maandag 14 januari 2013

Moodboard #2

 
Zoals ik eerder vertelde, heb ik na het opruimen van mijn computer bestanden drie moodboards gemaakt.
Als je de eerste nog een keer wilt zien, klik hier.
Dit moodboard gaat helemaal over...

1 Oude ijzeren Philips bakken, gekocht bij de industriële kringloop
2 Groen geluk geschilderd op de slaapkamer muur
3 Creëer een verhaal, zoals het schilderij wat ik maakte voor boven onze bank in de woonkamer
4 Tijdschriften selectie voor de zomervakantie
5 De dag waarop ik met zwart wit prints werkte
6 Inspirerende tekst aan de muur
7 Helemaal blij met mijn nieuwe Fine little day kussen
8 Moodboard geïnspireerd door de oude ijzeren Philips bakken
9 Prachtige groene fles gekocht in Portugal tijdens onze fantastische zomervakantie...
waar ik ten huwelijk gevraagd werd :-)
 
En tja.. het schijnt dat ik hou van de combinatie zwart, wit, groen en rood!
 
+++
 
As I told you before, I've made ​​three moodboards after clearing my computer files.
If you want to see the first moodboard again, click here.
This moodboard is all about ...
 
1 Old iron Philips bins, bought at the industrial thrift store
2 Green happiness painted on the bedroom wall
3 Create a story, like the painting I made ​​for our living room
4 Magazines selection for the summer holidays
5 The day I worked with black and white prints
6 Inspiring words on the wall
7 Totally happy with my new Fine little day pillow
8 Moodboard inspired by the old iron Philips bins
9 Beautiful green bottle bought in Portugal during our wonderful summer vacation...
where I was asked to marry :-)
 
And yeah .. it seems that I love the combination of black, white, green and red!
 

18 opmerkingen:

  1. Mooi Lisanne om deze mooie plaatjes en inspiratie nog een keer te zien in dit moodboard!!! en tja.. die kleuren... ;-)) fijne week x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi moodboard weer! Joh, heb je dat schilderij boven de bank zelf gemaakt? Wat knap! Echt heel gaaf! Ik zou willen dat ik dat kon!
    Had je mijn mailtje nog ontvangen? Ik heb laatst trouwens alle oude berichten van je blog bekeken, erg leuk! Ik vind je blog erg inspirerend! Fijne avond, x Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van groen! Prachtig met het roze/rood. lfs Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this green and red moodboard!!!

    Have a beautiful day...


    Amorelou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is geweldig, heel mooi kleurgebruik!

    Fijne winterse dag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the moodboards you have created!
    big hug hx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben gek op Moodboards! Hoe heb je de jouwe gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zwart-wit en groen! Jaaaaa!!! Echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hou jij van groen :-))
    Super leuk die moodboards! Kun je gewoon uitprinten en ophangen!

    Enne, om nog even op je berichtje op mijn blog terug te komen. Ik denk dat jij voorlopig wel even voldoende kleden hebt :-))

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo fijn dat groen weer helemaal terug van weggeweest is!
    Wat een geweldig moodboard. Enne... Mocht je het schilderij in je huiskamer zat zijn... Denk aan mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is good to see green this days!

    Big hug and great mood board!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I also have been inspired by green details!
    love your combination green&neon, beautiful inspiration.
    have a nice day
    annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi mood board! het lukt mij nog steeds niet #haha...

    groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er wel goed uit voor al die oude bakken van philips en natuurlijk de groene fles helemaal mij ding lekker landelijk mij stijl dus ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou niet zo van groen in huis, maar deze combi is geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen