woensdag 9 januari 2013

Moodboard #1

 
Januari is altijd zo'n lekkere maand om op te ruimen. Afgelopen dagen ben ik bezig geweest om ook de 'onzichtbare' rommel op mijn computer op te ruimen. Bestanden bekijken en waar nodig ordenen of weggooien. Tijdens deze opruimsessie  kwam ik veeeeeeeeel foto's tegen die ik genomen heb voor mijn blog. Echt heel leuk om te zien, wat wel 'werkt' en wat niet. Ik heb er echt veel van geleerd en ook het terugkijken van de foto's helpt daarbij. Een aantal foto's heb ik in een 2012 mapje gezet. Van die foto's heb ik drie moodboards gemaakt, dit is de eerste. Stoer om mijn eigen foto's zo bij elkaar te zien staan. Ben ik stiekem wel een beetje trots op! :-)
Het moodboard heb ik trouwens gemaakt via deze link. Is een goede tip! Much fun!
 
1 Onze vloer die er uit ging en er (gelukkig) weer in gegoten werd
2 Red Crosses in de woonkamer
3 Zwart Wit prints
4 Tijdschriften selectie voor de zomervakantie
5 Zwart Wit moodboard in de slaapkamer
6 Look at the stars... tekst op het geboortekaartje van mijn lieve nichtje Sterre
7 Verliefd op mijn (homemade) Pia Wallen deken
8 Dagje relaxen
9 Muziek is een werkwoord in onze familie
 
Een moodboard in mijn favoriete kleuren groen, rood en zwart en wit.
 
+++
 
January is always a good month to clean up. Last few days I've cleared all the 'invisible' mess on my PC. During the cleaning I saw many pictures that I took for my blog the past few months. Really nice to see. What looked good and what didn't work. I really learned a lot and also looking back on the photos helps me to learn. Some pictures I put in a 2012 file. From those photos I made ​​three moodboards, this is the first. Tough to see my own photos side by side. I'm secretly a little proud! :-)
I made the moodboards via this link. It's a good tip! Much fun!
 
 1 Our floor went out and there was (thankfully) a new one
2 Red Crosses in the living room
3 Black and White prints
4 A selection of magazines for the summer holidays
5 Black and White moodboard in the bedroom
6 Look at the stars ... text on the card for the birth of my dear niece
Sterre (Dutch for Star)
7 In love with my (homemade) Pia Wallen blanket
8 A relaxing day
9 Music is a verb in our family

A moodboard in my favorite colors green, red and black and white.

14 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's, dat opruimen is heel herkenbaar, ben ook begonnen met de foto's en nu nog het huis door! Moet maar de regel instellen 1 ding in = 1 eruit! We zien ook steeds zoveel leuks... Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook begonnen met opruimen en veranderen :-)
    Heel mooi om je foto's zo samen te zien, wat een inspiratie!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Lies!!!!!

    Ziet er super leuk uit! En je kan weer zoveel inspiratie halen uit moodboards!
    xx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojaa opruimen heerlijk! En heel mooi je moodboard!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi moodboard geworden, om trots op te zijn...
    Ik ga even de link bekijken, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een gaaf moodboard!! Daar kun je echt uren zoet mee zijn.
    Ben nu al benieuwd naar de volgende!
    Dank voor de tip mbt het digitaal moodboards maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A nice moodboard, well put together. Good job!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Lisanne! Ook ik ben aan het opruimen.....heerlijk! PC staat ook nog op de planning. Fijne avond! Ben ook heel beniewd naar je andere boards.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie terugblik. Ben benieuwd naar de andere twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great!!! I have to make a huge clean up too!!! ;) Have a beautiful day!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fantastisch!!! Dikk merci voor de link, super handig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook mooi Lisanne, leuk zo'n verzameling prachtige beelden bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's maak je toch! Heel raar, op de een of andere manier lukt het me niet om je te volgen! Zonde, want nu mis ik al je leuke posts! Ik ga het nog een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen