zaterdag 12 januari 2013

Mini meet the blogger

 
Afgelopen donderdag hadden we een mini meet the blogger in Loods 5. Het was zo leuk om alle lieve meiden achter de verschillende blogs te ontmoeten! Ik vond het een feestje en wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar :-) Bedankt meiden, het was gezellig!
 
Deze lichtjes van Bloomingville heb ik in Loods 5 gekocht. Ik heb er een beetje voorjaar ingezet. Gisteren genoten van een heerlijke winterdag, zon en kou. Van mij mag dat nog wel even zo blijven. Ik werd zo vrolijk van het weer, dat ik zelfs buiten de ramen ben gaan zemen en de tuin een beetje heb opgeruimd. Ik kreeg helemaal een voorjaarsgevoel, maar nu eerst maar eens echt winter!
 
+++
 
Last Thursday we had a mini meet the blogger at Loods 5. It was so nice to meet all the lovely girls behind the blogs.
I thought it was great, thanks ladies!
 
I bought these little lights of Bloomingville at Loods 5. I put a little spring in it. Yesterday I enjoyed a wonderful winter day, sun and cold. I love it. I was so happy and I got quite a spring feeling, but first have real winter!
 

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de personen achter de blogs te zien in het echt! Lijkt me heel gezellig! Mooi je hyacinten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las er hier en daar al over, leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om elkaar te treffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That sounds wonderful, so jealous!! haha! I wish I can meet you and other lovely bloggers.
    Have a great weekend!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben jij ook zo blij met de theelichten? :) Ze geven echt heel mooi licht!! Leuk gedaan zo met die hyacinten erin. We gaan het vaker doen Lisanne, zo'n mini meet the blogger, vond het superleuk!
    xx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt erg gezellig en loods 5 is altijd leuk voor een bezoekje! Las al iets op twitter, maar als beginnend twitteraar moet ik er nog even inkomen, durf niet zo goed nog ;-) @binnenstyling. Mooi je hyacinten!! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat super leuk!
    Las al op Twitter over jullie bezoeje, kan me voorstellen dat Loods 5 met al die bloggers een kadootje is.
    Een volgende keer ben ik er graag bij.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk uit! Gezellig joh, jullie mini meet the blogger..... Ik wil ook, ik wil ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!
    Dankje voor je lieve berichtje op mijn blog!
    kHeb eens lekker bij je zitten neuzen, wat ziet het er supergezellig uit bij je!
    kVind het leuk om je te volgen.. ;)
    Lieve groet! Lies (Theemuts)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja het was leuk Lisanne en voor herhaling vatbaar. Zo gezellig!
    Wat mooi de hyacinten in je nieuwe lichtjes. Hele fijne zondag!
    Liefs, Martine x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lisanne,

    Dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog! Het blogger event klinkt erg gezellig. De lampjes die je hebt gekocht zijn erg mooi. De hyacinten staan er prachtig in.

    Fijne avond!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd spannend om iemand in het echie te zien en dan zeker op zo'n lokatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jolie photo qui sent bon le printemps!!! ;)
    belle soirée lisanne
    bisous

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik las er al wat over op Twitter, volgens mij was het super gezellig!
    Leuk zo met die hyacinten, ik had ze in wijnglazen gezet, vond ik wel leuk voor oud&nieuw!

    Fijne week, liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Lisanne,

    Was leuk he?! Had het idee dat we nog wel uren hadden kunnen kletsen. Helaas moest ik weg. En ja, goede koop de waxines...leuk idee zo, maar met waxine ook erg mooi (mooi licht) Multi functioneel.
    Super leuk om je nu eindelijk eens in het eggie gezien te hebben!

    Hopelijk tot snel weer eens!
    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen