zondag 6 januari 2013

Marble vase

 
Dit is hem dan! Maak kennis met mijn marmeren vaasje :-)
Gekocht in de kringloopwinkel en het mag nu wat fleur in ons huis brengen. Op mijn vorige bericht kreeg ik wat twijfelende reacties en daar ben ik het helemaal mee eens. Ik weet ook nog niet echt wat ik van de marmer trend vind. Maar ach, zo'n vaasje... daar ben ik al snel aan gewend! Een marmeren tafel zal er bij ons niet in komen, maar een vaasje vind ik juist leuk om mee te veranderen.
Mijn bureautje heeft weer een nieuwe look gekregen. De kerstspullen zijn opgeruimd en ik heb er nu een oude lijst neergezet. De lijst is van mijn oma geweest. Ik heb de lijst geverfd en er een spiegel in laten zetten. Verder heb ik een mooie magnolia tak gekocht bij de bloemist en samen met een bosje rode tulpen brengen ze alvast een beetje voorjaar in huis. Een hoekje om van te genieten.
Mijn kerstvakantie is voorbij en het is tijd om weer aan het werk te gaan. Het dagelijkse leven weer oppakken, dat vind ik ook altijd weer fijn. Ik wens jullie allemaal een mooie week!
  
 
 
This is it! Meet my marble vase :-)
I bought it at the thrift store and now it brings some color into our home. On my previous post came some doubting comments and I totally agree. I don't know what to think of the marble trend. But a small vase ... I'm used to it quickly! I think it's fun to change with it.
My small desk has a new look. The Christmas decorations are cleared and I put down an old frame. The frame has been of my grandmother. I painted the frame and I've put in a mirror. I also bought a beautiful magnolia branch at the florist and together with a bunch of red tulips, they bring some spring into our house. A little corner to enjoy.
My Christmas break is over and it's time to get back to work. Daily life is coming up and I like it. I wish you all a great week!
 

24 opmerkingen:

  1. Leuk hoekje Lisanne! Dat verzacht het leed vast van dat je al weer zo snel afscheid moest nemen van je mooie kerstposter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik vond het echt jammer om 'm alweer op te moeten bergen!

      Verwijderen
  2. Ik vind het vaasje grappig...en als ie van de kringloop is, dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk :)
    De voorjaar is inderdaad in de lucht, zeker met mijn lievelingsbloemen; tulpen!

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer super leuk uit Lisanne! Wat een gezellig hoekje is dat toch! Ben ook echt verliefd op die tak
    in je vaas! Is dat een Magnolia tak?

    Liefs Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aggy!
      Dat is inderdaad een Magnolia tak! Ik ben er ook weg van, ik ging voor een bosje tulpen en sleepte deze ook mee naar huis :-)
      Liefs

      Verwijderen
  4. staat leuk hoor Lisanne! Ik moet alleen even wennen aan de spiegel. Hele andere stijl, maar dat is ook wel weer grappig (althans ik hou daar wel van).
    Groetjes en werkse morgen!

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig! Zo had ik de spiegel niet eens bekeken, als een andere stijl. Hij is voor mij zo vertrouwd. Maar je hebt wel gelijk, inderdaad een andere stijl. Ik zit er aan te denken om de lijst weer een andere kleur te schilderen, deze kleur is van vijf jaar geleden. Wat vind jij?

      Groetjes!

      Verwijderen
  5. Wat een leuk plaatje, die rode tulpen n je nieuwe vaas op een stapel VT wonen's!
    Past helemaal in je huis.

    Fijne dag en dank voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love it,I have much of it:)
    nice evning
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for your SWEET message dear Lisanne. It's always great to come here on your blog!!!
    Bisous.
    Amorelou

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Lisanne! En hier ook een magnolia tak fan! Ook van de boom en de bloemen trouwens. Voordeel vind ik dat je die tak echt heel lang kan houden. Ik krijg er nu een soort van knoppen in. Zullen ze ook echt uitkomen denk je?
    Ik vind de lijst erg mooi, zeker met een verhaal erachter. Prachtig toch. Al kan ik me voorstellen dat je een andere kleur zou willen. Wat dacht je van de groene kleur voor dit nieuwr jaar? Of mat zwart?

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om overal weer mooie nieuwe hoekjes te zien na de "kerstopruiming" En je magnoliatak is prachtig... durf alleen nog geen tak van mijn magnolia buiten af te halen... te vroeg of kan het al?? Fijne week x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. j'aime beaucoup ce mélange des styles de ton espace bureau. Et les tulipes sont une de mes fleurs préférées. Bises et bonne semaine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk voorjaarsgevoel krijg ik bij jou.

    Fijne week
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk even geen kerstspullen, kerstblogjes, kerstfoto's meer....Ik ga binnenkort ook even tulpen halen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. i love your blog, to express your views, this is the correct way.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie styling, heerlijk hoe een nieuw hoekje kan ontstaan na het opruimen van de kerstspullen!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    --------------------------------
    Thanh Le - HomeDesignLove.Com
    http://www.homedesignlove.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your space, so beautiful, and the new vase look lovely with those tulips, I love tulips!!

    Big hug!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Lisanne, dat rood van de tulpen!! Wat kleurt dat heerlijk in je kamer, prachtige foto's.
    En weer terug naar alle dagelijkse routine. Ook wel zo lekker..
    Fijne week! liefs, Martine x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. in ons huis ligt op heel de benedenvloer (behalve keuken) een marmeren vloer, net zoals jouw vaasje.
    we hebben dit niet zelf gekozen maar het geeft ons huis net dat ietsje meer. en ik hou er van!


    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ow ow en ik zie naast het mooie vaasje dat geweldige black-cross kleed! In NL gekocht? Ik moet ook wel even aan 't marmer wennen maar dat heb ik vaker met trends... ik kan ineens omslaan en fan zijn! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je vaasje past mooi in het plaatje,en die tak!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor alle leuke reacties! ZO fijn om te lezen!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen