zaterdag 5 januari 2013

Marble inspiration

 
 via
 
 
 via
 
 
 
Op Interieur-Coosje zag ik een stoere foto van een marmeren vaasje. Stephanie kocht het vaasje in een kringloopwinkel en zette het in haar vensterbank. Marmer is een trend die ik de laatste tijd regelmatig spot. Als keukenblad of achterwand, als keukentafel of zelfs als behang in dit geval van Ferm Living. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er wel even aan moest wennen. Maar langzaam maar zeker begin ik het steeds meer te waarderen. Daarom voor vandaag een bericht met marmer inspiratie.
Gisteren besloot ik om de kringloopwinkel ook weer eens een bezoekje te brengen. Drie keer raden... een marmeren vaasje :-) Ik heb vandaag geprobeerd er foto's van te maken, maar de dag was te donker, te grijs. Zodra ik een beetje behoorlijke foto's kan maken, zal ik het vaasje snel laten zien. Een paar zonnestralen zijn wat mij betreft sowieso welkom!
 
+++
 
On Interieur-Coosje I saw a great picture of a marble vase. Stephanie bought the vase in a thrift store and put it in her windowsill. Marble is a trend that I see a lot lately. In the kitchen or even as wallpaper by Ferm Living. I must say that I had to get used to it. But slowly I start to appreciate it more and more. Therefore today this marble inspiration.
Yesterday I decided to visit the thrift store once again. And guess what? A marble vase! Today I tried to take pictures of it, but the day was too dark, too gray. Once I can make some decent pictures, I will show it to you.
Let the sunshine come! I would really like that :-)
 

4 opmerkingen:

  1. Toen ik net op mezelf ging wonen (28 jaar geleden, slik...;), was marmer ook heel hip. Grappig dat het nu weer een beetje terug komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet zelf nog wennen aan marmer...weet nog niet zo wat ik er van moet vinden.
    Maar de lamp op de eerste foto vind ik wel helemaal geweldig.
    As je trouwens zonnige foto's wil maken met dit weer zoals vandaag...dan is VSCO Cam een geweldige uitkomst....ik gebruik het heel vaak voor mijn (Instagram) foto's.

    Liefs Tulips

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Lisanne, bedankt voor het vermelden van mijn blog in jouw post.
    Soms moet je wennen aan dingen. Marmer, bloemetjes behang, heel eighties allemaal!
    Wij hadden het vroeger ook allemaal in huis. Mijn moeder was ook heel hip! haha...
    X Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet daar ook erg aan wennen, zoals Stephanie al zei wij hadden het vroeger ook thuis. Maar wat hadden we er nu eigenlijk van... Denk ook vaasjes..
    Wel leuke post trouwens!
    Liefs Martine x

    BeantwoordenVerwijderen