maandag 24 december 2012

Merry X-MAS

 
Zo, ik heb de laatste boodschappen binnen. Vanmiddag ga ik in de keuken staan bakken, bij ons is een homemade tulband traditie met kerst. En leuke, mooie en gezellige tradities mogen wat mij betreft elk jaar weer terug komen!
Met dit laatste bericht voor kerstmis wil ik jullie allemaal hele mooie dagen wensen:
 
Geniet van alle dierbaren om je heen en denk aan degene, die je misschien missen moet.

Hele mooie kerstdagen allemaal!
  
+++
 
 So, I did the last shopping. This afternoon I'm in the kitchen baking.
With this last post, I wish you all a Merry Christmas:

 Enjoy all the loved ones around you and think of the ones you might have to miss.

 Beautiful Christmas days to all!
 

6 opmerkingen:

  1. Klinkt goed je tulbandtraditie!
    Gezellige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerst Lisanne! geniet ervan...

    XX Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dear Lisanne, wish you all
    the best for this christmas time and new year!
    hug
    annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very merry XMAs!

    Geniet!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook hele fijne kerstdagen Lisanne! Geniet ervan:).
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha ik kwam bovenstaande foto net tegen op pinterest, doorgeklikt en niet gezien dat het om een post van vorig jaar ging.. Het is nog vroeg;). Maar wel fijne kerst natuurlijk hihi

    BeantwoordenVerwijderen